494
نمره فیزیولوژی رو زدن و من خوشحالترین آدم رو این زمینم...
حس میکردم که فیزیولوژی رو میفتم و الان نمره ی این درس سه واحدی برام ۱۷رد شده💃🏼💃🏼💃🏼
خدایا مــــــرسی😍💃🏼
+ نوشته شده در دوشنبه ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ ساعت 10:54 PM توسط سارا
|