نمره فیزیولوژی رو زدن و من خوشحالترین آدم رو این زمینم...

حس میکردم که فیزیولوژی رو میفتم و الان نمره ی این درس سه واحدی برام ۱۷رد شده💃🏼💃🏼💃🏼

خدایا مــــــرسی😍💃🏼