یکی دیگه از خوشحالی های کوچیک که رخداده اینه که یه هفتس تو خوابگاه با هرکی صحبت میکنم میگن ما باورمون نمیشه تو متولد ۷۶باشی!همه میگن بهت میخوره متولد۷۸ـ۷۹باشی و دقیقا اونجاس که من ذوق مرگ میشم...